شرکت EA بودجه تبلیغات بازی Dead Space را به Mirror’s Edge داده بود

0
(0)

شرکت EA بودجه مارکتینگ بازی Dead Space را به Mirror's Edge داده بود

در حالی که سری Dead Space نمرات نسبتاً بالایی را از منتقدین دریافت کرده، نتیجه‌گیری شرکت EA هنگام به نمایش گذاشتن آن برای منتقدین پیش از عرضه متفاوت بود.
بسیاری از این منتقدین پیش از عرضه، Dead Space را با بازی اکشن پارکور اول شخص DICE، به نام MIrror’s Edge، مقایسه کردند.
این مقایسه باعث […]

The post شرکت EA بودجه تبلیغات بازی Dead Space را به Mirror’s Edge داده بود first appeared on گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیازدهی روی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

تاکنون هیچ امتیازی داده نشده، اولین کسی باشید که امتیاز می‌دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *